مقاصدی که با ۲ میلیون تومان میتوان به آنها سفر کرد
نظرات شما
- درباره ییلاقات ماهان
لطفا بخش جاذبه های شهرها رو ویرایش کنید تا جاذبه ها به صورت دوباره یا چندباره تکرار نشن و کیفیت سایت بالاتر بره. با تشکر یک کارشناس ارشد جهانگردی
N.B
يكشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۸:۳۱ - درباره جزیره شیف
فاصته شيف از بوشهر چند كيلومتر واز شيف تا بندر گناوه چند كيلو متر است ممنون جواب بديد
نادر ازري
دوشنبه ۲۹ دي ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۲:۱۹ - درباره تالاب عمارت
مکان جالب و بکر وقشنگی است
افسانه خانی
يكشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۳:۰۶ - درباره زیستگاه ارباب کندی
چرا در مورد اربابکندی به همین چند جمله بسنده کرده اید!؟این تنها بخشی از دارایی های زیستگاه اربابکندی هست.
مهدی
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲:۵۵ - درباره خانه میرزا کوچک جنگلی
درود؛خانه پدری من در محله استادسرا میباشد؛و بنده متولد اسفند 1357 میباشم.از دوران طفولیت تا به حال این خانه را دیده ام؛ چه در آن زمان که هنوز به موزه تبدیل نشده بود و چه اکنون که در معرض عموم قرار دارد؛لازم به ذکر است که عکسی که در تاریخ 9/6/91در صفحه اصلی به عنوان خانه میرزا معرفی شده؛خانه میرزا نبوده و من در طول 25 سال اخیر اینچنین منظره ای را که دال بر خانه میرزا کوچک جنگلی در آن محله با شد ر
عابد واسع مصلی
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۷:۰۱ - درباره اخلمد
با سلام از شبکه اجتماعی منطقه گردشگری اخلمد می تونید واسه توسعه کارتون استفاده کنید www.Akhlamad.com موفق باشید
www.Akhlamad.com
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶:۴۱ - درباره پل صفوي حسن آباد
اطلاعات ناقص عکس آدرس دقیق
داریوش علیزاده
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۰:۳۵ - درباره روستای هرزویل
دوستان شرمنده فرمودند با این اطلاعات اولا که هرزویل روستایی از توابع شهرستان رودبار و استان گیلان هست. فاصله اون از شهر منجیل 3 کیلومتر و جالبه بدونین که اولین شهرک توریستی ایران با سینما کازینو رستوران فروشگاه استخر استاندارد و ... در سال 1342 در اون ساخته شده. شهرت هرزویل به خاطر سرو 3000 سالشه که ناصر خسرو قبادیانی تو سفر نامش از اون یاد کرده ، دیدن هرزویل خالی از لطف نسیت ، و جالبش اینجاس
مهرداد
پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۶:۳۴ - درباره گورستان کان گنبد
من این گورستان را از نزدیک دیدم واقعا شرم اوره برای مملکت ما اخه این چه وضع نگهداری اثار ملیه
بردیا
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۶:۰۶ - درباره قلعه سرماج
با سلام طبق گزارشهاي پيشينيان سرماج داراي تاريخي كهن بوده كه در زمان خود بسيار تاثير گذار هم بوده است . چرا در وب سايتها درباره تاريخ سرماج اين همه سانسور اعمال شده است و فقط گزارش شده كه سرماج در كجا واقع شده و از قلعه آن37 متر از ديوار جنوبي آن باقيمانده است يعني تمام تاريخ سرماج همين است و بس ؟ قلعه اي كه در دوره ساسانيان ساخته شده و در قرون 3 و4 هجري به مدت 50 سال مركز حكومت حسنويه بوده چي
فرخ كريمخاني
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۹:۰۶ - درباره آب گرم رینه
aalie vali bishtar az rine begin
mozhde mehran
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۷ ساعت ۱۷:۴۹:۴۸ - درباره محله قدیم آلاشت
عااااااششششقققششششمممممم
فا
چهارشنبه ۱۰ دي ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۰:۲۹ - درباره روستاي عزآباد(يزآباد)
عجب روستای زیبا وبا حالی است من که خیلی لذت بردم عجب قلعه ی زیبایی دارد حیف که به آن رسیدگی نمی شود! به نطر من یکبار هم شده از آنجا بازدید کنید مطمئن باشید ضرر نمی کنید. متشکرم
حسین
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۲۱:۱۸:۵۸ - درباره برج اوچ گنبد خان
از آقا ی سردار ت بخاطر حس وطن پرستی تشکر می شود ک ک
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۰:۱۲ - درباره ایوان تخت مرمر ( کاخ گلستان)
تاریخ قدمت بنا را براساس هجری شمسی نیز درج نمائید متشکرم
محمدی
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۷:۲۰ - درباره قریه العرب
کی میخواد گاز به شهر ما بیاد ؟ واسه برد آب به کرمان خوب علجه کردن چرا واسه گاز آوردن به شهر ما این همه تاخیر ؟!!1
محبوب سعید
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۷:۴۸ - درباره آتشكده صميكان
اطلاعات ارائه شده کامل نیست جزابتر این بود که محتوا کامل تر و همراه با تصویر باشد
صدیقه غریبی
جمعه ۱۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۰:۵۴ - درباره قصرابونصر
من به عنوان یک ایرانی اهل بهبهان که اجداداً اهل قصر ابونصر شیراز می باشم به این اثر تاریخی افتخار کرده و آرزویم این است که این بنا احیا گردد
محمد فراحی قصرابونصر
سه شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰:۲۷ - درباره امامزاده شاهزاده طاهر
عالی بود متشکرم
ابوالفضل فرهمند فر
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۸:۰۲ - درباره بقعه سید رکن الدین
عالیه فوق العاده است با سپاس و تقدیر فراوان از شما
اناهید
يكشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۴۳:۳۸
اولین خط راه آهن : تهران به شهر ری نخستین خط آهن ایران ، خط آهن تهران به شهر ری بود که در سال 1261 ه. ش امتیاز آن را یک نفر مهندس فرانسوی به نام مسیو بواتان از ناصرالدین شاه گرفت . طول این خط حدود هشت کیلومتر و بعرض 1000 میلی متر بود . ماشینهایی که در این خط به کار افتادند ترن نام نداشتند بلکه به آنها ماشین دودی می گفتند . هنگامی که خط آهن برقرار شد ، مردم دسته دسته برای تماشای این پدیده شگفت انگیز یا غول آتشخواری که به هنگام حرکت از تنوره اش دود غلیظ برمی خاست و به همین جهت آن را ماشین دودی لقب داده بودند ، می آمدند ولی کسی حاضر به سوار شدن آن نبود . می گویند مهندس بلژیکی وقتی اوضاع را چنان دید جریان را به اطلاع شاه قاجار رساند . ناصرالدین شاه نیز برای از بین بردن ترس و وحشت عمومی دستور داد تا عده ای از مشهورترین افراد ، سرداران و سپهسالاران سپاه در معیت وی با ماشین دودی به حضرت عبدالعظیم بروند تا ترس مردم زایل شود . به دنبال این مسافرت ترس مردم ریخت و سیل مسافر به طرف ماشین دودی سرازیر شد . مدیر کمپانی به این خاطر که نظر مساعد علما را نیز جلب کند ، یک واگن مخصوص علما تعبیه کرده بود . واگنی هم به طول 7 متر به زنان اختصاص داشت که می بایست جدا از مردان مسافرت کنند . 8 واگن به مردها تعلق داشت و 8 واگن هم مخصوص بار و کالاهای تجاری بود . اولین بلیطی که برای ماشین دودی چاپ شد به ارزش 3 شاهی بود و در زمان مظفرالدین شاه این مبلغ به 5 شاهی و در زمان احمد شاه به 7 شاهی و 10 شاهی رسید . آخرین مبلغ آن نیز دو ریال و نیم بود . |
|
تعداد نظرات : 0 |
تعداد بازدید : 3550 |