مقاصدی که با ۲ میلیون تومان میتوان به آنها سفر کرد
نظرات شما
- درباره مجموعه ی زیبای سبزه کوه
با سلام وتشکر - لطفا درمورد مسیر دست یابی به هر منطقه ای اطلاعات کامل تر با جزییات بیشتر ی وارد کنید مثلا ادرس دقیق تر یا اینکه مسیر ماشین روست یا باید پیاده طی شود ممنون
صداقت
سه شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۹:۳۹ - درباره معبد هندو ها
چه آدرس دقيقي دادين .......
يكشنبه ۱۰ دي ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۹:۲۶ - درباره آرامگاه سیبویه
اطلاعات محدود
HADI SAMARDAR
دوشنبه ۰۲ دي ۱۳۸۷ ساعت ۱۱:۳۳:۳۵ - درباره كليساي هوانس مقدس
اگه به این بنا رسیدگی نشه به زودی از بین خواهد رفت /در ضمن روستای سهرل یا سهرقه از توابع شبستر هست نه مرند/و ادرس اون ;ازاد راه تبریز .صوفیان جاده زبرلو روستای سهرل
حمید خیری سهرل
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۸:۳۵ - درباره چشمه محمد رسول الله
قبلا از شما متشکرم این چشمه استعداد های فراوانی از نظر گردشگری دارد. که می طلبد اطلاعات بشتری در این مورد در سایت شما وجود داشته باشد.و به اطلاع میرسانم که هم اکنون یک مجتمع تفریحی در این چشمه در حال ساخت میباشد. که انتظار میرود در سال 89 به بهره برداری برسد.و در حال حاضر پذیرای میهمانان بسیاری از شهروندان وحتی از استانهای مجاور می باشد. که این جانب مدیر برژه مذکور میباشم. و خوشحال میشوم ک
زرین کلاه
يكشنبه ۲۹ دي ۱۳۸۷ ساعت ۲۲:۰۰:۰۲ - درباره تپه باستاني گيان
با سلام واقعا یکی از جای دیدنی و گردشگری بهشت کوچک از سرزمین ایران که خیلی ها از وجود آن بی خبر هستند .
آمیرحسین بابایی
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۷:۴۹ - درباره دریاچه عباس آباد
واقعن با این سایتتون هنر کردید.به این میگن توسعه گردشگری!؟ نه عکسی نه فیلمی
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸:۱۴ - درباره گلمکان
با توجه به اینکه دهستان گلمکان در سرشماری 1385 با افزایش جمعیت به شهر ارتقاء پیدا کرده است شایسته است از این به بعد به عنوان شهر مدنظر قرارگیرد. شهر گلمکان به توجه به محل استقرار در دل رشته کوه بینالود دارای آب و هوای بسیار دلپذیر می باشد . حوزه ابریز گلمکان از دریاچه چشمه سبز شروع و تا خود شهر گلمکان امتداد می یابد . دامنه حوزه ابریز حدود 24 کیلومتر می باشد لذا شایسته بود وزارت نیرو زودتر از
ابوالحسن افضلی
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۱:۵۰:۵۱ - درباره روستای قطب آباد
قطب آباد نگین اصالتها
جوان بخت
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۱۷:۵۹:۵۴ - درباره كندوان
منطقه بسیار زیبا وبا ارزش .که یک شب اقامت در آنجا روح را بیست سال جوانتر میکند دیدنش را به همه توصیه میکنم .هم از نظر بنا تک است وهم از نظر آبو هوا
محمد فرجی
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۰:۱۸ - درباره پارک جنگلی چالوس
This website makes thigns hella easy.
BENE
يكشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۵:۵۳ - درباره منطقه حفاظت شده نای بند
جناب من خودم محیط زیستی هستم نای بندبجزشغال وروباه هیجی ندارد.درحال حاضر6راس جبیردرنای بندپرورش می دهنددرفنس 100هکتاری اونهایی که نوشتی قبلاداشته ..متاسفانه پای آدمی هرکجارفت همان جا همه جیزنسلش قطع می شود
ا
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۳۰:۵۲ - درباره روستاي شهداد
شهداد بزرگتری بخش شهداد و شهر شضهداد مرکز این بخش است شهداد روستا نیست قدمت شهداد شش هزار سال و دارای قدیدمی ترین پرچم فلزی جهان می باشد
محدثه
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۲:۱۵ - درباره غار مغان
اینجانب راهنمای تور های داخلی و خارجی و غار نوردی دارای گواهینامه بین المللی -اطلاعاتی درباره غار مغان :1-حتما با چراغ قوه بسیار قوی وارد غار شوید 2-با تجهیزات و کفش لباس مناسب 3-تنها وارد غار نشوید سعی شود با افراد ی که قبلا رفته اند بروید مراقب باشید زیرا مسیر تاریک وکمی پیچ در پیچ می باشد -من در تاریخ 2/3/1392 به تازگی رفته ام که تا فاصله 500 متری غار مسیر را ادامه داده ام که تا حوضچه سوم یا ت
هادی اسماعیلی
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۰:۴۵ - درباره الوند
اطلاعاتش کاملا اشتباه است
gtdghh
پنجشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۷:۰۹ - درباره موزه تخت جمشيد
آدرس این موزه رو کی میدونه؟ تو شهر فیروزآباده؟
مسلم
پنجشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۵:۲۸ - درباره تپه باستاني گيان
با سلام واقعا یکی از جای دیدنی و گردشگری بهشت کوچک از سرزمین ایران که خیلی ها از وجود آن بی خبر هستند .
آمیرحسین بابایی
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۷:۴۹ - درباره قلعه کوه قاین
حیف قلعه ی به اون عظمت که داره خراب میشه و داره از بین میره! حیف و صدحیف!!
سه شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۵:۳۴ - درباره طاق بستان
بسیار عالی موفق باشید
محمد
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۳:۱۷ - درباره تالاب چغاخور
چغاخور مایه ی افتخار بختیاری
moradian
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۵:۰۷
اولین خط راه آهن : تهران به شهر ری نخستین خط آهن ایران ، خط آهن تهران به شهر ری بود که در سال 1261 ه. ش امتیاز آن را یک نفر مهندس فرانسوی به نام مسیو بواتان از ناصرالدین شاه گرفت . طول این خط حدود هشت کیلومتر و بعرض 1000 میلی متر بود . ماشینهایی که در این خط به کار افتادند ترن نام نداشتند بلکه به آنها ماشین دودی می گفتند . هنگامی که خط آهن برقرار شد ، مردم دسته دسته برای تماشای این پدیده شگفت انگیز یا غول آتشخواری که به هنگام حرکت از تنوره اش دود غلیظ برمی خاست و به همین جهت آن را ماشین دودی لقب داده بودند ، می آمدند ولی کسی حاضر به سوار شدن آن نبود . می گویند مهندس بلژیکی وقتی اوضاع را چنان دید جریان را به اطلاع شاه قاجار رساند . ناصرالدین شاه نیز برای از بین بردن ترس و وحشت عمومی دستور داد تا عده ای از مشهورترین افراد ، سرداران و سپهسالاران سپاه در معیت وی با ماشین دودی به حضرت عبدالعظیم بروند تا ترس مردم زایل شود . به دنبال این مسافرت ترس مردم ریخت و سیل مسافر به طرف ماشین دودی سرازیر شد . مدیر کمپانی به این خاطر که نظر مساعد علما را نیز جلب کند ، یک واگن مخصوص علما تعبیه کرده بود . واگنی هم به طول 7 متر به زنان اختصاص داشت که می بایست جدا از مردان مسافرت کنند . 8 واگن به مردها تعلق داشت و 8 واگن هم مخصوص بار و کالاهای تجاری بود . اولین بلیطی که برای ماشین دودی چاپ شد به ارزش 3 شاهی بود و در زمان مظفرالدین شاه این مبلغ به 5 شاهی و در زمان احمد شاه به 7 شاهی و 10 شاهی رسید . آخرین مبلغ آن نیز دو ریال و نیم بود . |
|
تعداد نظرات : 0 |
تعداد بازدید : 3415 |